Snapchat advertenties op gedrag

By Digital Media Enzo Snapchat, Social Media Reacties uitgeschakeld voor Snapchat advertenties op gedrag

snapchat

Volgens berichten van Business Insider zal  in het derde kwartaal van 2016 adverteerders de mogelijkheid bieden om advertenties te tonen op basis van het gedrag van gebruikers. Het zal hierbij enkel gaan om het gedrag binnen de app zelf. Het surfgedrag buiten de app zal dus niet worden gevolgd.

Targeting

Door deze nieuwe mogelijkheid kunnen gebruikers, die bijvoorbeeld veel lezen over een bepaald onderwerp, ook advertenties verwachten die met dit onderwerp te maken heeft. Daarnaast zijn er targeting mogelijkheden op basis van locatie, geslacht, leeftijd, mobiele provider en context.

De groei van Snapchat

In onze vorige blog zagen we al dat de dienst was gegroeid naar maar liefst 150 miljoen gebruikers. De verwachting is zelfs dat dit nog verder gaat groeien naar zo’n 217 miljoen. Op dit moment is het nog niet precies duidelijk wanneer Snapchat deze mogelijkheid gaat uitrollen. Naar verwachting is de Verenigde Staten als eerste aan de beurt. Uiteraard houden we je op de hoogte over de advertentie mogelijkheden en deze nieuwe targeting optie.

  • Share:

300-101   400-101   300-320   300-070   300-206   200-310   300-135   300-208   810-403   400-050   640-916   642-997   300-209   400-201   200-355   352-001   642-999   350-080   MB2-712   400-051   C2150-606   1Z0-434   1Z0-146   C2090-919   C9560-655   642-64   100-101   CQE   CSSLP   200-125   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-075   300-115   AWS-SYSOPS   640-692   640-911   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   000-089   000-105   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410