Over DMENZO

Een online bureau met passie.


Dit is Digital Media Enzo


Onze digitale expertise strekt zich uit van Display tot Social advertisement, van Mobile tot Real Time Bidding en van Performance Based Marketing tot Search Engine Marketing.

Ontzorgen staat tijdens het hele proces van online campagne voeren hoog in het vaandel bij ons. Of het nu gaat om de ontwikkeling van creaties, het opstellen van pakkende advertentieteksten tot en met het aanleveren van technische meetbenodigdheden. We staan altijd voor je klaar om het maximale uit een campagne te halen. Wanneer we het vertrouwen krijgen om online campagne te voeren, staan we uiteraard te springen om aan de slag te gaan. Maar wat gebeurt er als we een aanvraag krijgen voor een nieuwe campagne? We noemen het de verschillende fases van campagne voeren bij DMENZO.

Ruim twaalf jaar geleden werd de vraag naar online expertise steeds groter en groter. We merkten dat er bij veel bureaus en adverteerders vraag was naar kennis van de online markt. Mede door in te spelen op deze ontwikkelingen is DMENZO opgericht.

DMENZO is een onafhankelijk bureau dat zich specialiseert in strategie, planning, optimalisatie, monitoring en buying van digitale media. Partner in business, een echt full service bureau. Voor alle online vraagstukken, wereldwijd, kan je bij ons terecht en reiken we je op elk kennisniveau de hand toe. We zijn nauw betrokken bij elk element en ieder moment van een succesvolle campagne.

Meer weten? Bekijk onze diensten of neem gerust contact met ons op!

Total Nederland, AVROTROS, Nederlandse Bridge Bond, De Key, Splendid Film, Euroscoop Bioscopen, Independent Films, Delft Marketing, MTV, MOJO, Selecta, KNB, Bouwend Nederland, Axell Group, NEMO, Stadgenoot, Comedy Central, Vereniging van Vrijescholen, Naturalis, Gemeente Amsterdam, Movies that matter, SPIKE, AERES Hogeschool, Nickelodeon, Vervoersregio, Vesteda, Total Nederland, Winford en Cinéart.

Gedreven, flexibel, servicegericht, snel en zonder vaste contracten of verrassingen achteraf.

Onze werkwijze


  • Fase 1. Strategie en offerte

    Op basis van de briefing gaan we de slag met het schrijven van een vrijblijvende strategie en wordt de offerte opgemaakt. Hierbij wordt gekeken naar de ideale online mediamix voor de omschreven doelgroep en doelstellingen van de campagne.

  • FASE 2. CAMPAGNE IS AKKOORD

    We kunnen nu echt beginnen, bedankt voor het vertrouwen! Zodra we akkoord hebben ontvangen worden specificaties van en benodigde acties gedeeld en deadlines ingepland. Zijn er andere zaken die spelen nemen we de adviezen proactief mee.

  • FASE 3. MATERIALEN & CAMPAGNE OPZET

    Aan de hand van de mediamix worden de benodigde advertentie opzetten gedeeld ter akkoord en de voorbereidingen getroffen in de advertentie systemen aan de hand van de afgesproken uitgangspunten.

  • FASE 4. DE CAMPAGNE KAN VAN START

    Nadat de voorbereidingen gereed zijn, kan de campagne inzet snel volgens planning van start. Ter bevestiging worden er printscreens opgemaakt in een makkelijk deelbaar PDF document en verspreid per mail.

  • FASE 5. HET OPTIMALISEREN BEGINT

    Als de eerste gegevens binnen de systemen gemeten zijn, worden de inzetten op basis van resultaat gemonitord en daar waar nodig bijgestuurd op alle denkbare niveaus. Een continu proces waarin wij proactief te werk gaan.

  • FASE 6. TUSSENTIJDSE RESULTATEN

    Telefonisch, per mail of middels ons rapportagesysteem DataEnzo worden de eerste resultaten gedeeld. Eventuele optimalisaties besproken dan wel toegelicht. Het bijsturen waar nodig blijft ook doorgaan.

  • FASE 7. HET OPTIMALISEREN GAAT VERDER

    Aangezien online media geen dag hetzelfde is, blijft het monitoren, bijsturen en eventueel onderling schuiven een dagelijkse taak om het maximale uit de campagne te kunnen halen. We hechten hier dan ook veel waarde aan.

  • FASE 8. DE EVALUATIE

    Als de inzet voltooid is, worden de resultaten wederom binnen DataEnzo bijgewerkt. Schriftelijk per mail, telefonisch of in een persoonlijk gesprek en staan we stil bij de opgedane learnings die bij een mogelijk vervolg uiteraard worden toegepast.

01

Ervaar

02

Maak mee

03

Bekijk

Update van het medialandschap.

Wat vinden onze klanten