Streaming / Audio / Radio

Radio en muziek luisteren verandert, radio reclame ook


Radio en muziek luisteren verandert, radio reclame ook


Radio reclame kan een effectieve manier zijn voor het realiseren van awareness en de ervaring leert ook dat deze advertentievorm goed samengaat met bijvoorbeeld Display of Social advertisement. De traditionele manier van luisteren naar de radio is echter de afgelopen jaren flink afgenomen. Daarentegen groeit het gebruik van digitale radio en streaming muziekdiensten zoals bijvoorbeeld Spotify enorm.

Verschuiving van audio spot advertising


Audio spot advertising verschuift dan ook steeds meer naar internet. Het grote voordeel van digitaal adverteren is dat er naast audio spots nog tal van andere mogelijkheden zijn, zoals het gebruik van video of display advertenties. Onze specialisten voorzien je graag van een passend advies.

Uitgebreide targeting mogelijkheden


Binnen het speelveld van de digitale radio aanbieders en streamingsdiensten, zijn er steeds meer targeting mogelijkheden. Deze mogelijkheden gaan veel verder dan de opties die er zijn bij traditionele lineaire radio spots.

Het kan dus zeer interessant zijn om je offline radio budget (deels) te verschuiven naar online radio om bijvoorbeeld het bereik van je mediaplan te verhogen. Bovendien kun je met deze manier van adverteren je investering efficiënter inzetten zonder waste. DMENZO helpt je graag verder!

Interesse gewekt?

Laat je gegevens hier achter en we nemen binnen 24 uur telefonisch of per e-mail contact met je op.






Een overzicht

We bieden een volledig palet aan online middelen als het gaat om het bepalen van een online media project of campagne. Deze mix kan bestaan uit tal van verschillende vormen, uiteenlopend van Display, tot Social, Video of Digital Out of Home advertisement.