Display advertisement

Creëer awareness en website bezoek


Adverteren met behulp van Display advertisement


Adverteren met (animerende) banners op websites waar jouw doelgroep zich op dat moment bevindt? Met behulp van Display advertisement zijn er tal van mogelijkheden om bijna elk denkbare doelgroep zeer gericht te bereiken, zowel op desktops en laptops als browsers van tablets en smartphone. Door gebruik te maken van programmatic inkoop (RTB) kan er getarget worden op basis van doelgroepen, regio’s, content (met behulp van zoekwoorden), interesses, vele onderwerpen en specifieke websites. Ook is de inzet van Retargeting een onderdeel dat binnen Display advertisement valt, waarbij eerdere website bezoekers opnieuw benaderd worden.

Bestaande afrekenmodellen binnen Display advertisement 


Afhankelijk van de doelstelling, zijn er verschillende manieren om een Display banner campagne uit te rollen en de daarbij horende afrekening. Elke ‘manier’ wordt hierbij gekenmerkt door een daarbij horend afrekenmodel en prijsstelling.

Doelstellingen: Verkeer en/of awareness


Display advertisement is vaak onderwerp van gesprek, denk aan Ad blockers, privacy, bannermoeheid etc. Onze ervaring is echter dat dit vaak overtrokken is en zeker niet van toepassing is op de meeste campagnes. Wel is het belangrijk (lees: vereiste) dat de strategie goed wordt afgestemd wordt op de doelgroep zodat er geen irritatie zal ontstaan. Kortom; zolang een Display campagne op de juiste manier wordt uitgerold is deze vorm van online adverteren een waardevolle manier om verkeer en awareness te creëren!

Belang van de creatieve invulling


Binnen een display campagne heeft de techniek, boodschap en het design uiteraard invloed op de resultaten. Ook is het belangrijk om de boodschap van de uiting af te stemmen op de gekozen vorm van inkoop. Wil je dat wij de creatie van de banners verzorgen? Onze designers helpen graag mee om een campagne tot een succes te brengen.

Een overzicht

We bieden een volledig palet aan online middelen als het gaat om het bepalen van een online media project of campagne. Deze mix kan bestaan uit tal van verschillende vormen, uiteenlopend van Display, tot Social, Video of Digital Out of Home advertisement.

Interesse gewekt?

Laat je gegevens hier achter en we nemen binnen 24 uur telefonisch of per e-mail contact met je op.

300-101   400-101   300-320   300-070   300-206   200-310   300-135   300-208   810-403   400-050   640-916   642-997   300-209   400-201   200-355   352-001   642-999   350-080   MB2-712   400-051   C2150-606   1Z0-434   1Z0-146   C2090-919   C9560-655   642-64   100-101   CQE   CSSLP   200-125   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-075   300-115   AWS-SYSOPS   640-692   640-911   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   000-089   000-105   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410