Display advertisement

Creëer awareness en website bezoek


Adverteren met behulp van Display advertisement


Adverteren met (animerende) banners op websites waar jouw doelgroep zich op dat moment bevindt? Met behulp van Display advertisement zijn er tal van mogelijkheden om bijna elk denkbare doelgroep zeer gericht te bereiken, zowel op desktops en laptops als browsers van tablets en smartphone. Door gebruik te maken van programmatic inkoop (RTB) kan er getarget worden op basis van doelgroepen, regio’s, content (met behulp van zoekwoorden), interesses, vele onderwerpen en specifieke websites. Ook is de inzet van Retargeting een onderdeel dat binnen Display advertisement valt, waarbij eerdere website bezoekers opnieuw benaderd worden.

Bestaande afrekenmodellen binnen Display advertisement 


Afhankelijk van de doelstelling, zijn er verschillende manieren om een Display banner campagne uit te rollen en de daarbij horende afrekening. Elke ‘manier’ wordt hierbij gekenmerkt door een daarbij horend afrekenmodel en prijsstelling.

Doelstellingen: Verkeer en/of awareness


Display advertisement is vaak onderwerp van gesprek, denk aan Ad blockers, privacy, bannermoeheid etc. Onze ervaring is echter dat dit vaak overtrokken is en zeker niet van toepassing is op de meeste campagnes. Wel is het belangrijk (lees: vereiste) dat de strategie goed wordt afgestemd wordt op de doelgroep zodat er geen irritatie zal ontstaan. Kortom; zolang een Display campagne op de juiste manier wordt uitgerold is deze vorm van online adverteren een waardevolle manier om verkeer en awareness te creëren!

Belang van de creatieve invulling


Binnen een display campagne heeft de techniek, boodschap en het design uiteraard invloed op de resultaten. Ook is het belangrijk om de boodschap van de uiting af te stemmen op de gekozen vorm van inkoop. Wil je dat wij de creatie van de banners verzorgen? Onze designers helpen graag mee om een campagne tot een succes te brengen.

Een overzicht

We bieden een volledig palet aan online middelen als het gaat om het bepalen van een online media project of campagne. Deze mix kan bestaan uit tal van verschillende vormen, uiteenlopend van Display, tot Social, Video of Digital Out of Home advertisement.

Interesse gewekt?

Laat je gegevens hier achter en we nemen binnen 24 uur telefonisch of per e-mail contact met je op.