Browsing category:

LinkedIn


linkedin

De populariteit van LinkedIn is stijgende, niet alleen in gebruik maar ook als advertentieplatform. Al scrollend door je nieuwsfeed kom je steeds vaker gepromote content tegen. Dit jaar voegde het zakelijke social platform tal van nieuwe functionaliteiten toe, waaronder recentelijk Nieuwsflitsen en nieuwe advertentiedoelen. Tijd voor een update! Nieuwsflitsen in Nederland Nederlandse leden behoren tot de meest actieve gebruikers op LinkedIn. In het Nationaal Social Meda Onderzoek van januari 2019 steeg het aantal dagelijkse gebruikers[…]

Read More

Social media platformen zijn continu in beweging, de afmetingen en bestandsformaten van afbeeldingen wijzigen dan ook regelmatig. Maar wat zijn nu de meest actuele specificaties? Sinds enkele jaren publiceert make a websitehub.com een handig overzicht waarin platformen als Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter, Pinterest en vele andere aan bod komen. Ook voor het nieuwe jaar is dit social media cheat sheet weer helemaal up-to-date wat we graag met je delen; doe er je voordeel mee! Social[…]

Read More

Op LinkedIn wordt er steeds meer gebruik gemaakt van video, zo ontstond afgelopen najaar al de mogelijkheid om video in posts te gebruiken. We vertelden hier toen ook over in onze blog. Sindsdien zien we dan ook dat hier steeds vaker gebruik van wordt gemaakt. Een interessante ontwikkeling hierop volgend, is de introductie van LinkedIn Video advertenties. Vele andere grote sociale netwerken gingen LinkedIn al voor. De advertenties verschijnen in de feed zien eruit als reguliere[…]

Read More

Social media cheat sheet 2018

Wat was het formaat ook alweer, 600 pixels breed? Oh nee 606 pixels! Komt je dit ook bekend voor? Met al die social media kanalen om bij te houden en de wijzigingen die soms worden doorgevoerd wordt het bijna een wedstrijd om bij te benen welke formaten er waar ook alweer ingezet kunnen worden. Daarom is hij er weer; de social media cheat sheet 2018 van Makeawebsitehub! Hiermee zie je in één overzicht de belangrijkste formaten[…]

Read More

Directe leads

Wanneer er online campagne gevoerd wordt en de doelstelling bestaat uit het realiseren van leads dan zijn er talloze mogelijkheden om deze leads te behalen. Logischerwijs spelen er bij het bepalen van de juiste (online) strategie diverse factoren mee. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de doelgroep, het product of de dienst, de doelstelling, de periode, het budget en de gewenste gegevens om te verzamelen (naam, e-mail, adres, telefoonnummer etc). De insteek van de strategie kan bestaan[…]

Read More

300-101   400-101   300-320   300-070   300-206   200-310   300-135   300-208   810-403   400-050   640-916   642-997   300-209   400-201   200-355   352-001   642-999   350-080   MB2-712   400-051   C2150-606   1Z0-434   1Z0-146   C2090-919   C9560-655   642-64   100-101   CQE   CSSLP   200-125   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-075   300-115   AWS-SYSOPS   640-692   640-911   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   000-089   000-105   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410