Browsing category:

Smart-TV


YouTube Preroll campagne op tv

We wisten al langer dat een YouTube Preroll campagne op TV schermen uitgeleverd kon worden, zie ook onze eerdere blog. Maar sinds kort is het mogelijk om apart op connected/tv devices te targeten, denk hierbij aan streaming producten zoals de Google Chromecast tot en met smart tv’s. Hierdoor krijgt de Preroll een nog grotere zichtbaarheid en steeds prominentere rol in de huiskamer. En nog een zeer belangrijk voordeel, een Preroll campagne kan in de meeste[…]

Read More

Netflix

De populariteit van Netflix lijkt niet stuk te kunnen gaan. Onlangs publiceerde de streamingdienst de nieuwe kwartaalcijfers die wel wat minder goed bleken dan verwacht, het aantal abonnees groeide wereldwijd ‘slechts’ met 5,15 miljoen, in plaats van de door het bedrijf in Q1 verwachte 6,34 miljoen. Desalniettemin blijft Netflix volop in ontwikkeling en volgen de berichten over nieuwe mogelijkheden elkaar in snel tempo op. Wij hebben de laatste nieuwtjes op een rij gezet. Netflix lanceert[…]

Read More

Smart-TV

Van alle Nederlandse huishoudens bezit inmiddels 42% een Smart-TV en de helft maakt bovendien wekelijks gebruik van apps die hiervoor beschikbaar zijn. Deze cijfers werden onlangs bekend gemaakt in het ‘Trends in Digitale Media’-onderzoek van GfK. Hieruit blijkt ook dat de Apple TV steeds minder populair is geworden, daar waar Google Chromecast het juist weer beter doet. We hebben enkele highlights uit het onderzoek op een rij gezet. Apple TV en Google Chromecast Ondanks de[…]

Read More