Browsing category:

Radio


Netflix

De populariteit van Netflix lijkt niet stuk te kunnen gaan. Onlangs publiceerde de streamingdienst de nieuwe kwartaalcijfers die wel wat minder goed bleken dan verwacht, het aantal abonnees groeide wereldwijd ‘slechts’ met 5,15 miljoen, in plaats van de door het bedrijf in Q1 verwachte 6,34 miljoen. Desalniettemin blijft Netflix volop in ontwikkeling en volgen de berichten over nieuwe mogelijkheden elkaar in snel tempo op. Wij hebben de laatste nieuwtjes op een rij gezet. Netflix lanceert[…]

Read More

Ook dit jaar heeft Deloitte in opdracht van IAB Nederland het Online Ad Spend Study uitgevoerd. En wat blijkt: online adverteren is na een groei van 9%, ten opzichte van vorig jaar, groter dan alle traditionele media tezamen. Er werd voor ruim 1,8 miljard euro uitgegeven aan digitale advertentie campagnes. Search Engine Advertisement de grootste Zoals eigenlijk wel verwacht, werd ook in 2017 het meest gespendeerd aan Search Engine Advertisement campagnes. De zoekmachines zijn immers[…]

Read More

programmatic radio

Radiozender Qmusic heeft de stap gezet in de wereld van programmatic met programmatic radio. Hierdoor is het mogelijk om digitale luisteraars van de zender via smartphones, tablets, desktops en laptops geautomatiseerd te bereiken met specifieke targeting opties. Bij Qmusic zijn nu de mogelijkheden om advertenties in te kopen op basis van de locatie van de luisteraar, dynamische advertenties, retargeting en programmatic. Hiermee kan er efficiënter en meer relevanter bereik worden opgebouwd, doordat er minder waste[…]

Read More