Browsing category:

Programmatic


Digital Out of Home

De Out of Home markt is de afgelopen jaren steeds verder aan het digitaliseren door de uitbreiding van digitale schermen, ook wel Digital Out of Home (DOOH) genoemd. Onderzoek van Nielsen laat zien dat het marktaandeel van Digital Out of Home met zeer grote stappen stijgt. Waar het marktaandeel in 2016 nog slechts 5% was, lag het DOOH aandeel in 2018 binnen de totale Out of Home markt op 30%! Digital Out of Home ook[…]

Read More

Programmatic_HPTO

Programmatic campagne voeren Al jarenlang behoort het verzorgen van programmatic advertentie campagnes tot één van onze diensten. Door de jaren heen zien wij de ontwikkelingen in deze markt fors toenemen. Zo komen er steeds meer nieuwe advertentievormen bij en breiden de spelers in het veld, en daarmee ook de mediumtypen, zich razendsnel uit. Wij merken echter regelmatig dat het idee leeft dat programmatic Display campagnes uitsluitend mogelijk zijn via standaard IAB formaten. Graag zetten wij[…]

Read More

Programmatic radio

Begin dit jaar hebben we het al eens gehad over adverteren binnen streaming diensten of online radio zenders met programmatic radio (lees deze blog) en de voordelen hiervan. Maar wist je dat er, naast de hoofdzenders, ook vele tientallen themazenders zijn waar last minute nog op geadverteerd kan worden met behulp van audio of video spots? Zo hebben de zenders 100%NL, Slam!, Radio 538, Sky Radio, Radio 10 en Radio Veronica met ruim 50+ zenders[…]

Read More

Uit cijfers van de ANWB blijkt dat het aantal files in het eerste kwartaal van 2018 flink zijn toegenomen met ruim 25%! De drukste momenten zijn de dinsdagochtend en donderdagmiddag. Dit terwijl de drukte in 2017 redelijk gelijk was gebleven. Een ergernis uiteraard voor veel automobilisten, maar een kans voor Digital Out of Home campagnes door hier juist op in te spelen. De kans voor Digital Out of Home advertisement Digital Out of Home advertisement[…]

Read More

Ook dit jaar heeft Deloitte in opdracht van IAB Nederland het Online Ad Spend Study uitgevoerd. En wat blijkt: online adverteren is na een groei van 9%, ten opzichte van vorig jaar, groter dan alle traditionele media tezamen. Er werd voor ruim 1,8 miljard euro uitgegeven aan digitale advertentie campagnes. Search Engine Advertisement de grootste Zoals eigenlijk wel verwacht, werd ook in 2017 het meest gespendeerd aan Search Engine Advertisement campagnes. De zoekmachines zijn immers[…]

Read More

300-101   400-101   300-320   300-070   300-206   200-310   300-135   300-208   810-403   400-050   640-916   642-997   300-209   400-201   200-355   352-001   642-999   350-080   MB2-712   400-051   C2150-606   1Z0-434   1Z0-146   C2090-919   C9560-655   642-64   100-101   CQE   CSSLP   200-125   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-075   300-115   AWS-SYSOPS   640-692   640-911   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   000-089   000-105   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410