Browsing category:

Out of Home


Digital Out of Home

De Out of Home markt is de afgelopen jaren steeds verder aan het digitaliseren door de uitbreiding van digitale schermen, ook wel Digital Out of Home (DOOH) genoemd. Onderzoek van Nielsen laat zien dat het marktaandeel van Digital Out of Home met zeer grote stappen stijgt. Waar het marktaandeel in 2016 nog slechts 5% was, lag het DOOH aandeel in 2018 binnen de totale Out of Home markt op 30%! Digital Out of Home ook[…]

Read More

Carwindow ads

Er wordt momenteel een nieuwe advertentievorm getest in San Francisco, namelijk digitale carwindow ads. Is dit wellicht de toekomst en een volgende manier van Digital Out of Home advertisement? Wat zijn carwindow ads? Carwindow ads zijn advertenties die in de vorm van video’s en afbeeldingen op autoruiten worden vertoond. De technologie wordt getest door Grabb-It en er rijden in San Francisco inmiddels al 25 auto’s rond, waarvoor $ 2 per uur betaald wordt om het te[…]

Read More

Uit cijfers van de ANWB blijkt dat het aantal files in het eerste kwartaal van 2018 flink zijn toegenomen met ruim 25%! De drukste momenten zijn de dinsdagochtend en donderdagmiddag. Dit terwijl de drukte in 2017 redelijk gelijk was gebleven. Een ergernis uiteraard voor veel automobilisten, maar een kans voor Digital Out of Home campagnes door hier juist op in te spelen. De kans voor Digital Out of Home advertisement Digital Out of Home advertisement[…]

Read More