Browsing category:

Conversiefactoren


Adverteren-tijdens-de-feestdagen

Nu de Sint is vertrokken ligt de eerste grote feestdag van december alweer achter ons. PostNL bezorgde dit jaar met 12 miljoen een record aantal pakjes. Op naar de kerstperiode waar opnieuw van verwacht wordt dat er records gebroken zullen worden. Consumenten zijn in de maand december logischerwijs meer dan gemiddeld online actief, zeker ook ter oriëntatie van geschenken en mooie aanbiedingen. Verder worden ook vele websites, blogs en vlogs geraadpleegd om de voorbereidingen voor[…]

Read More

Uit cijfers van de ANWB blijkt dat het aantal files in het eerste kwartaal van 2018 flink zijn toegenomen met ruim 25%! De drukste momenten zijn de dinsdagochtend en donderdagmiddag. Dit terwijl de drukte in 2017 redelijk gelijk was gebleven. Een ergernis uiteraard voor veel automobilisten, maar een kans voor Digital Out of Home campagnes door hier juist op in te spelen. De kans voor Digital Out of Home advertisement Digital Out of Home advertisement[…]

Read More

Conversiefactoren Online Advertising

Op donderdag 4 mei was DMENZO live te horen op NPO Radio 1. Dit naar aanleiding van het NRC artikel rondom vrouwonvriendelijke artikelen op websites als GeenStijl en Dumpert, in combinatie met online advertising en het terugtrekken van diens adverteerders. Benieuwd hoe wij hierover denken en waarom conversiefactoren belangrijk zijn? Luister hieronder het fragment terug. Bepaal waar en aan wie advertenties worden getoond Tegenwoordig vindt veel van de online inkoop plaats via zogenaamde “marktplaatsen” op Run of Netwerk niveau,[…]

Read More

DMENZO was vandaag, 15 november, aanwezig bij de Social Media Week Rotterdam (SMWRdam) en legde uit over #races, #conversiefactoren, #socialadvertising, #externefactoren, #maxverstappen, #formule1, #dataenzo, #pitchstops en #onlineadverteren. Download hier een kopie van de presentatie of neem contact op met #YannickdeJong voor een vrijblijvend gesprek!   Trending on Twitter

Vaderdag

Op zondag 19 juni is het weer Vaderdag. Veel consumenten gaan pas in de week voorafgaand aan dit geefmoment op zoek naar een cadeau. De trend die we zien is dat zowel de oriëntatie als het kopen steeds vaker online plaatsvindt. Het moet immers snel gebeuren! Vaderdag zoekopdrachten We zien deze trend bijvoorbeeld ook duidelijk terug in het jaarlijks stijgend aantal zoekopdrachten op Vaderdag gerelateerde termen binnen Google. Zo steeg de zoekterm ‘Vaderdag’ bijvoorbeeld van 135.000[…]

Read More