Browsing category:

dataenzo


Adverteren-tijdens-de-feestdagen

Nu de Sint is vertrokken ligt de eerste grote feestdag van december alweer achter ons. PostNL bezorgde dit jaar met 12 miljoen een record aantal pakjes. Op naar de kerstperiode waar opnieuw van verwacht wordt dat er records gebroken zullen worden. Consumenten zijn in de maand december logischerwijs meer dan gemiddeld online actief, zeker ook ter oriëntatie van geschenken en mooie aanbiedingen. Verder worden ook vele websites, blogs en vlogs geraadpleegd om de voorbereidingen voor[…]

Read More

Uit cijfers van de ANWB blijkt dat het aantal files in het eerste kwartaal van 2018 flink zijn toegenomen met ruim 25%! De drukste momenten zijn de dinsdagochtend en donderdagmiddag. Dit terwijl de drukte in 2017 redelijk gelijk was gebleven. Een ergernis uiteraard voor veel automobilisten, maar een kans voor Digital Out of Home campagnes door hier juist op in te spelen. De kans voor Digital Out of Home advertisement Digital Out of Home advertisement[…]

Read More

Eddy de Heij blockchaintechnologie

Enige tijd terug was al te lezen hoe de ZO Media Groep, Blockchain Enzo introduceerde en in de tussentijd hebben we niet stilgezeten! Digital Media Enzo | Inspelen op de laatste ontwikkelingen Dankzij onze jarenlange ervaring binnen de (internationale) online markt en dankzij de flexibele opbouw van onze organisatie, kunnen we zonder probleem inspelen op ontwikkelingen die we dagelijks in de markt tegenkomen. Zelfs als deze nieuwe initiatieven om een iets andere aanpak vragen dan[…]

Read More

Op 11 mei vierde DMENZO haar tienjarig bestaan in de vorm van een seminar voor relaties op het ‘s-Gravenhekje in Amsterdam. Ter ere van ons jubileum gaven we een presentatie waarin teruggeblikt werd op 10 jaar DMENZO, gingen we dieper in op het (online) medialandschap in zijn algemeen, kwamen de meest actuele cijfers aan bod, passeerden diverse ontwikkelingen en trends de revu en gaven we onze verwachtingen aan voor de toekomst. Sneak peak – DataEnzo Tot[…]

Read More

Conversiefactoren Online Advertising

Op donderdag 4 mei was DMENZO live te horen op NPO Radio 1. Dit naar aanleiding van het NRC artikel rondom vrouwonvriendelijke artikelen op websites als GeenStijl en Dumpert, in combinatie met online advertising en het terugtrekken van diens adverteerders. Benieuwd hoe wij hierover denken en waarom conversiefactoren belangrijk zijn? Luister hieronder het fragment terug. Bepaal waar en aan wie advertenties worden getoond Tegenwoordig vindt veel van de online inkoop plaats via zogenaamde “marktplaatsen” op Run of Netwerk niveau,[…]

Read More